Räätälipalvelussa keskitymme pääasiallisesti valmiiden pukujen muokkauksiin ja korjauksiin. Parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi toivomme aina, että varaat riittävästi aikaa ja otat mielellään mukaan kengät, joissa pukua on tarkoitus käyttää.
posti@ompelimotuplatikki.fi Puh. 040 721 2512
Mittaus / Muokkaus
Räätäliammattilaisemme ottavat tarkat mitat sinusta, jonka jälkeen puku muokataan toiveidesi mukaan juuri sopivaksi.
Sovitus / muutosten läpikäynti
Muokkausten jälkeen sovitetaan pukua ja käydään läpi kanssasi kaikki sovitut muutokset, jotta lopputuloksesta saadaan juuri toiveidesi mukainen.
Tuotteiden hinta sisältää Suomen arvonlisäveron 24%
Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus (tuotteen oltava myyntikuntoinen).
Palautus onnistuu postista asiakaspalautuksena
Täytä lähetyksen mukana tullut kaavake
Koon vaihdon ollessa kyseessä ilmoita asiasta etukäteen tero.lajunen@ompelimotuplatikki.fi
Palautusosoite: Ompelimo Tuplatikki Oy Lehdokkitie 6A1 01300 Vantaa
Palautuksista olevat kulut ovat asiakkaan vastuulla ( Lähetys / Palautus 6,95€/suunta)
Tuotteessa olevan virheen vuoksi aiheutuvista lähetyskuluista vastaa Ompelimo Tuplatikki Oy
Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.
Mikäli on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee ilmoittaa asiasta viipymättä Tuplatikin asiakaspalveluun joko sähköpostitse posti@ompelimotuplatikki.fi tai puhelimitse +35840 7212512 Mikäli samalla tilauksella on varasto - ja tilaustuotteita toimitetaan kaikki samalla tilauksella ellei asiasta erikseen sovita
Noutamattomista paketeista veloitamme lähetyksestä ja palautuksesta aiheutuvat kulut 9,90€
Ilmainen vaihto ei koske poistopisteen tuotteita
Ilmainen vaihto ei koske Black Friday tarjoustuotteita
TOIMITUKSET POSTI
Postikulut 6,95€/lähetys
Pakettiautomaatti 6,95€/lähetys
TOIMITUSAIKA
Tilaukset tehdään verkkokaupan kautta. Tuotteiden toimitus tapahtuu postitse. Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on 2-7 arkipäivää ja tilaustuotteiden toimitusaika on 7-14 päivää. Mikäli tuote on loppunut varastosta tai se ei ole saatavilla, ilmoittaa Ompelimo Tuplatikki siitä viipymättä asiakkaalle. Tällöin asiakkaalla on oikeus vaihtaa tuote samanarvoiseen tuotteeseen tai saada siitä rahat takaisin, mikäli tuote on jo maksettu.
Euroopan keskusvarastolta lähtee tilaus jokaisena keskiviikkona jossa toimitetaan kaikki tilaustuotteet keskitetysti yhdellä kertaa. Tuotteet kiertävät Suomen varaston kautta jossa ne pakataan heti matkaan ja lähetetään postilla tilausten mukaisessa järjestyksessä eteenpäin.
Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi vahvistuksen. Tilauksen postitettuamme lähetämme seurantakoodin jolla näet helposti (www.posti.fi) missä lähetys on tulossa ja voit sen avulla hakea tuotteet nopeammin niiden saavuttua.Huomioithan toimitusajoissa myös postin kulun vaatiman ajan sekä viikonlopun/pyhäpäivien aiheuttamat viiveet. Kaikki Ompelimo Tuplatikin toimitukset tapahtuvat Postin välityksellä, ellei toisin ole sovittu.
MAKSUTAVAT
Klarna/Checkout
Klarna Checkout-palvelun avulla voit helposti,joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan Käytössäsi olevat vaihtoedot ovat Klarna lasku,Klarna tili,korttimaksut(Visa,Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP,Nordea,Danske Bank,Säästöpankki,S-pankki,Aktia) Käyttämällä Klarna Checkout-palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 11343 Stockholm) ehdot,jotka löydät kassalta. Maksamiseen liittyvissä kysymyksissä autamme mielellämme asiakaspalvelumme puh. 09-42599771 (ark. klo. 8.00 - 18.00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.
REKLAMAATIO
Mikäli sinulle on toimitettu väärä tai viallinen tuote, ilmoita asiasta viivytyksettä asiakaspalveluumme, joko sähköpostitse asiakaspalveluun tai puhelimitse +35840 72125 12 (voit myös lähettää tekstiviestin)
Huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat toisinaan vaurioitua. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissasi heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota sen jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi toimenpiteistä.
MUUTA
Varastosta loppuneet tuotteet poistetaan nettikaupasta mahdollisimman pikaisesti. Jos jokin tilattu tuote on kuitenkin poikkeuksellisesti päässyt loppumaan, ilmoitamme siitä välittömästi. Emme ole velvollisia toimittamaan loppuunmyytyä mallia kuluttajalle.
Pidätämme myös oikeuden hintojen ja tilaus- ja toimitusehtojen muuttamiseen ilman ennakkoilmoitusta. Muutokset eivät kuitenkaan koske jo vahvistettuja tilauksia. Emme myöskään vastaa mahdollisista virheistä tuote- ja materiaalitiedoissa niiltä osin kuin ne perustuvat valmistajan meille toimittamiin tietoihin.
Erimielisyydet
Riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.
Verkkosivustollamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön.
Lisätietoa evästeistä