Vaatteiden korjauspalvelu

Vaatteen korjausompelu menossa

Suosittelemme korjausompeluun ajan varausta, mikäli kyseessä on suurempi muokkaus. Pienemmissä muokkauksissa voit huoletta tulla aukioloaikojen puitteissa. Palvelemme arkisin klo 9 -17.00, mutta sopimuksen mukaan myös muulloin.

Ompeluammattilaisemme kartoittavat heti mikä on paras vaihtoehto vaatteen kuntoon saamiseksi. Teemme kaikki vaateiden korjausompelut pienistä ratkeamista suurempiin kokomuutoksiin. Saat alustavan arvoin halutessasi jo aikaa varatessa, mutta tarkempi arvio hinnasta annetaan vaatteet jättämisen yhteydessä.

Voit lähettää vaatteesi meille korjattavaksi myös postitse. (kustannus 4,95€/suunta). Ota meihin yhteyttä ennen lähetystä niin saat meiltä sopimusnumeron, jolla lähettäminen käy vaivattomasti ja kustannukset ovat pienemmät.

posti@ompelimotuplatikki.fi
Puh. 040 721 2512

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Ohjeita tilaajalle

  • Tilaukset toimittaa Ompelimo Tuplatikki Oy (Y2419655-4)
  • Verkkokaupan asiakaspalvelu (arkisin 8 - 16) asiakaspalvelu@tuplatikki.fi  tai puhelimitse +35844 05 24125
  • Ompelimon asiakaspalvelu posti@ompelimotuplatikki.fi tai puhelimitse +35840 721 2512
  • Tuotteiden hinta sisältää Suomen arvonlisäveron 24%
  • Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus (tuotteen oltava myyntikuntoinen).
  • Palautus onnistuu postista asiakaspalautuksena
  • Täytä lähetyksen mukana tullut kaavake
  • Koon vaihdon ollessa kyseessä ilmoita asiasta etukäteen tero.lajunen@ompelimotuplatikki.fi
    • Palautusosoite: Ompelimo Tuplatikki Oy Lehdokkitie 6A1 01300 Vantaa
    • Palautuksista olevat kulut ovat asiakkaan vastuulla ( Lähetys / Palautus 5,95€/suunta)
    • Tuotteessa olevan virheen vuoksi aiheutuvista lähetyskuluista vastaa Ompelimo Tuplatikki Oy
  • Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

Mikäli on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee ilmoittaa asiasta viipymättä Tuplatikin asiakaspalveluun joko sähköpostitse asiakaspalvelu@tuplatikki.fi tai puhelimitse +35844 05 21425
Mikäli samalla tilauksella on varasto - ja tilaustuotteita toimitetaan kaikki samalla tilauksella ellei asiasta erikseen sovita

  • Alusvaatteilla ei ole hygieniasyiden vuoksi vaihto / palautusoikeutta (pois lukien uudessa tuotteessa ilmenevä materiaalivirhe)
  • Noutamattomista paketeista veloitamme lähetyksestä ja palautuksesta aiheutuvat kulut 9,90€
  • Ilmainen vaihto ei koske poistopisteen tuotteita
  • Ilmainen vaihto ei koske Black Friday tarjoustuotteita

TOIMITUKSET POSTI

  • Postikulut 5,95€/lähetys
  • Pakettiautomaatti 5,95€/lähetys

TOIMITUSAIKA

Tilaukset tehdään verkkokaupan kautta. Tuotteiden toimitus tapahtuu postitse.Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on 2-7 arkipäivää ja tilaustuotteiden toimitusaika on 7-14 päivää. Mikäli tuote on loppunut varastosta tai se ei ole saatavilla, ilmoittaa Ompelimo Tuplatikki siitä viipymättä asiakkaalle. Tällöin asiakkaalla on oikeus vaihtaa tuote samanarvoiseen tuotteeseen tai saada siitä rahat takaisin, mikäli tuote on jo maksettu.

Euroopan keskusvarastolta lähtee tilaus jokaisena keskiviikkona jossa toimitetaan kaikki tilaustuotteet keskitetysti yhdellä kertaa. Tuotteet kiertävät Suomen varaston kautta jossa ne pakataan heti matkaan ja lähetetään postilla tilausten mukaisessa järjestyksessä eteenpäin.

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi vahvistuksen. Tilauksen postitettuamme lähetämme seurantakoodin jolla näet helposti (www.posti.fi) missä lähetys on tulossa ja voit sen avulla hakea tuotteet nopeammin niiden saavuttua.Huomioithan toimitusajoissa myös postin kulun vaatiman ajan sekä viikonlopun/pyhäpäivien aiheuttamat viiveet. Kaikki Ompelimo Tuplatikin toimitukset tapahtuvat Postin välityksellä, ellei toisin ole sovittu.

MAKSUTAVAT

Klarna/Checkout

Klarna Checkout-palvelun avulla voit helposti,joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan Käytössäsi olevat vaihtoedot ovat Klarna lasku,Klarna tili,korttimaksut(Visa,Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP,Nordea,Danske Bank,Säästöpankki,S-pankki,Aktia) Käyttämällä Klarna Checkout-palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 11343 Stockholm) ehdot,jotka löydät kassalta. Maksamiseen liittyvissä kysymyksissä autamme mielellämme asiakaspalvelumme puh. 09-42599771 (ark. klo. 8.00 - 18.00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

REKLAMAATIO

Mikäli sinulle on toimitettu väärä tai viallinen tuote, ilmoita asiasta viivytyksettä asiakaspalveluumme, joko sähköpostitse asiakaspalveluun tai puhelimitse +35844 0524125 (voit myös lähettää tekstiviestin tai Whatsap)

Huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat toisinaan vaurioitua. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissasi heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota sen jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi toimenpiteistä.

MUUTA

Varastosta loppuneet tuotteet poistetaan nettikaupasta mahdollisimman pikaisesti. Jos jokin tilattu tuote on kuitenkin poikkeuksellisesti päässyt loppumaan, ilmoitamme siitä välittömästi. Emme ole velvollisia toimittamaan loppuunmyytyä mallia kuluttajalle.

Pidätämme myös oikeuden hintojen ja tilaus- ja toimitusehtojen muuttamiseen ilman ennakkoilmoitusta. Muutokset eivät kuitenkaan koske jo vahvistettuja tilauksia. Emme myöskään vastaa mahdollisista virheistä tuote- ja materiaalitiedoissa niiltä osin kuin ne perustuvat valmistajan meille toimittamiin tietoihin.

Erimielisyydet

Riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.


Verkkosivustollamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa evästeistä

Hyväksyn evästeiden käytön