Toimitusehdot

Ohjeita tilaajalle

  • Tilaukset toimittaa Ompelimo Tuplatikki Oy (Y2419655-4)
  • Verkkokaupan asiakaspalvelu (arkisin 8 - 16) asiakaspalvelu@tuplatikki.fi  tai puhelimitse +35844 05 24125
  • Ompelimon asiakaspalvelu posti@ompelimotuplatikki.fi tai puhelimitse +35840 721 2512
  • Tuotteiden hinta sisältää Suomen arvonlisäveron 24%
  • Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus (tuotteen oltava myyntikuntoinen).
  • Palautus onnistuu postista asiakaspalautuksena
  • Täytä lähetyksen mukana tullut kaavake
  • Koon vaihdon ollessa kyseessä ilmoita asiasta etukäteen tero.lajunen@ompelimotuplatikki.fi
    • Palautusosoite: Ompelimo Tuplatikki Oy Lehdokkitie 6A1 01300 Vantaa
    • Palautuksista olevat kulut ovat asiakkaan vastuulla ( Lähetys / Palautus 5,95€/suunta)
    • Tuotteessa olevan virheen vuoksi aiheutuvista lähetyskuluista vastaa Ompelimo Tuplatikki Oy
  • Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

Mikäli on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee ilmoittaa asiasta viipymättä Tuplatikin asiakaspalveluun joko sähköpostitse asiakaspalvelu@tuplatikki.fi tai puhelimitse +35844 05 21425
Mikäli samalla tilauksella on varasto - ja tilaustuotteita toimitetaan kaikki samalla tilauksella ellei asiasta erikseen sovita

  • Alusvaatteilla ei ole hygieniasyiden vuoksi vaihto / palautusoikeutta (pois lukien uudessa tuotteessa ilmenevä materiaalivirhe)
  • Noutamattomista paketeista veloitamme lähetyksestä ja palautuksesta aiheutuvat kulut 9,90€
  • Ilmainen vaihto ei koske poistopisteen tuotteita
  • Ilmainen vaihto ei koske Black Friday tarjoustuotteita

TOIMITUKSET POSTI

  • Postikulut 5,95€/lähetys
  • Pakettiautomaatti 5,95€/lähetys

TOIMITUSAIKA

Tilaukset tehdään verkkokaupan kautta. Tuotteiden toimitus tapahtuu postitse.Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on 2-7 arkipäivää ja tilaustuotteiden toimitusaika on 7-14 päivää. Mikäli tuote on loppunut varastosta tai se ei ole saatavilla, ilmoittaa Ompelimo Tuplatikki siitä viipymättä asiakkaalle. Tällöin asiakkaalla on oikeus vaihtaa tuote samanarvoiseen tuotteeseen tai saada siitä rahat takaisin, mikäli tuote on jo maksettu.

Euroopan keskusvarastolta lähtee tilaus jokaisena keskiviikkona jossa toimitetaan kaikki tilaustuotteet keskitetysti yhdellä kertaa. Tuotteet kiertävät Suomen varaston kautta jossa ne pakataan heti matkaan ja lähetetään postilla tilausten mukaisessa järjestyksessä eteenpäin.

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi vahvistuksen. Tilauksen postitettuamme lähetämme seurantakoodin jolla näet helposti (www.posti.fi) missä lähetys on tulossa ja voit sen avulla hakea tuotteet nopeammin niiden saavuttua.Huomioithan toimitusajoissa myös postin kulun vaatiman ajan sekä viikonlopun/pyhäpäivien aiheuttamat viiveet. Kaikki Ompelimo Tuplatikin toimitukset tapahtuvat Postin välityksellä, ellei toisin ole sovittu.

MAKSUTAVAT

Klarna/Checkout

Klarna Checkout-palvelun avulla voit helposti,joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan Käytössäsi olevat vaihtoedot ovat Klarna lasku,Klarna tili,korttimaksut(Visa,Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP,Nordea,Danske Bank,Säästöpankki,S-pankki,Aktia) Käyttämällä Klarna Checkout-palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 11343 Stockholm) ehdot,jotka löydät kassalta. Maksamiseen liittyvissä kysymyksissä autamme mielellämme asiakaspalvelumme puh. 09-42599771 (ark. klo. 8.00 - 18.00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

REKLAMAATIO

Mikäli sinulle on toimitettu väärä tai viallinen tuote, ilmoita asiasta viivytyksettä asiakaspalveluumme, joko sähköpostitse asiakaspalveluun tai puhelimitse +35844 0524125 (voit myös lähettää tekstiviestin tai Whatsap)

Huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat toisinaan vaurioitua. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissasi heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota sen jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi toimenpiteistä.

MUUTA

Varastosta loppuneet tuotteet poistetaan nettikaupasta mahdollisimman pikaisesti. Jos jokin tilattu tuote on kuitenkin poikkeuksellisesti päässyt loppumaan, ilmoitamme siitä välittömästi. Emme ole velvollisia toimittamaan loppuunmyytyä mallia kuluttajalle.

Pidätämme myös oikeuden hintojen ja tilaus- ja toimitusehtojen muuttamiseen ilman ennakkoilmoitusta. Muutokset eivät kuitenkaan koske jo vahvistettuja tilauksia. Emme myöskään vastaa mahdollisista virheistä tuote- ja materiaalitiedoissa niiltä osin kuin ne perustuvat valmistajan meille toimittamiin tietoihin.

Erimielisyydet

Riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.


Verkkokauppa

Ompelimo Tuplatikki Oy (Y-tunnus 2419655-4)

Lehdokkitie 6 A1 01300 Vantaa

Tel. +358 44 0521 425

asiakaspalvelu@tuplatikki.fi

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Klarna/Checkout Klarna Checkout-palvelun avulla voit helposti,joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan Käytössäsi olevat vaihtoedot ovat Klarna lasku,Klarna tili,korttimaksut(Visa,Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP,Nordea,Danske Bank,Säästöpankki,S-pankki,Aktia) Käyttämällä Klarna Checkout-palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 11343 Stockholm) ehdot,jotka löydät kassalta.Maksamiseen liittyvissä kysymyksissä autamme mielellämme asiakaspalvelumme puh. 09-42599771 (ark. klo. 8.00 - 18.00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.Varaa ennen yhteydenottoa tilausnumero ( lähetyslistassa) / mahdollinen laskun numero (sähköpostista)


24/7 Puhelu on maksuton

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut


Toimitustapavaihtoehdot ovat:

Postipaketti 5,95€

Postin pakettiautomaatti 5,95€

Matkahuollon Bussipaketti 5,95€

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2 - 7 arkipäivää (oma varasto). 7-14 arkipäivää Euroopan keskusvarasto. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla. Mikäli tilattu tuote on loppunut tai toimitus estyy olemme viipymättä yhteydessä asian suhteen.

Euroopan keskusvarastolta lähtee tilaus jokaisena keskiviikkona jossa toimitetaan kaikki tilaustuotteet keskitetysti yhdellä kertaa. Tuotteet kiertävät Suomen varaston kautta jossa ne pakataan heti matkaan ja lähetetään postilla tilausten mukaisessa järjestyksessä eteenpäin.

Mikäli tilauksella on tilaustuotteita sekä varastotuotteita lähetetään kaikki samalla kertaa jokaisen tuotteen saavuttua.  

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@tuplatikki.fi Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa, alkuperäispakkauksessa ja käyttämättömänä. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen


Mikäli tilaamassasi tuotteessa ilmenee virhe ota yhteys asiakaspalveluumme josta LÄHETÄMME OHJEET JATKOA VARTEN.

Asiakaspalvelu

asiakaspalvelu@tuplatikki.fi

+358440524125

Palautusosoite:

Ompelimo Tuplaitkki Oy
Lehdokkitie 6 A1
01300 Vantaa

Muistathan täyttää mukana tulevan kaavakkeen ennen palautusta .

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10 euron maksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Mikälipaketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin. Tähän tarvitaan JJFI alkuinen seurantatunnus. www.posti.fi

Tietosuoja

tuplatikki.fi on sitoutunut suojaamaan asiakkaidensa yksityisyyttä GDBR lakien edellyttämällä tavalla.

Tällä tietosuojaselosteella informoimme asiakkaitamme heidän henkilötietojensa käsittelystä. Asiakkaan on hyväksyttävä tämän tietosuojaselosteen ehdot käyttääkseen Outletkaupat.com:n palveluita.

Keräämämme tiedot voidaan jakaa käyttäjän antamiin, verkkopalveluiden käytöstä havannoituihin sekä analytiikan avulla johdettuihin tietoihin.
Käytämme tietoja:

  • Helppokäyttöisen ja turvallisen palvelun toimittamiseen
  • Hyvän asiakaskokemuksen tarjoamiseen
  • Tuotesuositusten ja markkinoinnin parantamiseen
  • Asiakaspalvelun ja verkkokaupan kehittämiseen

Rekisterinpitäjä ja sen yhteystiedot

Käsiteltävien henkilötietojen rekisterinpitäjänä toimii:

Ompelimo Tuplatikki Oy (Y-tunnus: 2419655-4)
Lehdokkitie 6 A1
01300 Vantaa

Tietosuojasta ja henkilötietojen käsittelystä voit kysyä lisää sähköpostilla:asiakaspalvelu@tuplatikki.fi

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Ohjeita tilaajalle

  • Tilaukset toimittaa Ompelimo Tuplatikki Oy (Y2419655-4)
  • Verkkokaupan asiakaspalvelu (arkisin 8 - 16) asiakaspalvelu@tuplatikki.fi  tai puhelimitse +35844 05 24125
  • Ompelimon asiakaspalvelu posti@ompelimotuplatikki.fi tai puhelimitse +35840 721 2512
  • Tuotteiden hinta sisältää Suomen arvonlisäveron 24%
  • Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus (tuotteen oltava myyntikuntoinen).
  • Palautus onnistuu postista asiakaspalautuksena
  • Täytä lähetyksen mukana tullut kaavake
  • Koon vaihdon ollessa kyseessä ilmoita asiasta etukäteen tero.lajunen@ompelimotuplatikki.fi
    • Palautusosoite: Ompelimo Tuplatikki Oy Lehdokkitie 6A1 01300 Vantaa
    • Palautuksista olevat kulut ovat asiakkaan vastuulla ( Lähetys / Palautus 5,95€/suunta)
    • Tuotteessa olevan virheen vuoksi aiheutuvista lähetyskuluista vastaa Ompelimo Tuplatikki Oy
  • Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

Mikäli on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee ilmoittaa asiasta viipymättä Tuplatikin asiakaspalveluun joko sähköpostitse asiakaspalvelu@tuplatikki.fi tai puhelimitse +35844 05 21425
Mikäli samalla tilauksella on varasto - ja tilaustuotteita toimitetaan kaikki samalla tilauksella ellei asiasta erikseen sovita

  • Alusvaatteilla ei ole hygieniasyiden vuoksi vaihto / palautusoikeutta (pois lukien uudessa tuotteessa ilmenevä materiaalivirhe)
  • Noutamattomista paketeista veloitamme lähetyksestä ja palautuksesta aiheutuvat kulut 9,90€
  • Ilmainen vaihto ei koske poistopisteen tuotteita
  • Ilmainen vaihto ei koske Black Friday tarjoustuotteita

TOIMITUKSET POSTI

  • Postikulut 5,95€/lähetys
  • Pakettiautomaatti 5,95€/lähetys

TOIMITUSAIKA

Tilaukset tehdään verkkokaupan kautta. Tuotteiden toimitus tapahtuu postitse.Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on 2-7 arkipäivää ja tilaustuotteiden toimitusaika on 7-14 päivää. Mikäli tuote on loppunut varastosta tai se ei ole saatavilla, ilmoittaa Ompelimo Tuplatikki siitä viipymättä asiakkaalle. Tällöin asiakkaalla on oikeus vaihtaa tuote samanarvoiseen tuotteeseen tai saada siitä rahat takaisin, mikäli tuote on jo maksettu.

Euroopan keskusvarastolta lähtee tilaus jokaisena keskiviikkona jossa toimitetaan kaikki tilaustuotteet keskitetysti yhdellä kertaa. Tuotteet kiertävät Suomen varaston kautta jossa ne pakataan heti matkaan ja lähetetään postilla tilausten mukaisessa järjestyksessä eteenpäin.

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi vahvistuksen. Tilauksen postitettuamme lähetämme seurantakoodin jolla näet helposti (www.posti.fi) missä lähetys on tulossa ja voit sen avulla hakea tuotteet nopeammin niiden saavuttua.Huomioithan toimitusajoissa myös postin kulun vaatiman ajan sekä viikonlopun/pyhäpäivien aiheuttamat viiveet. Kaikki Ompelimo Tuplatikin toimitukset tapahtuvat Postin välityksellä, ellei toisin ole sovittu.

MAKSUTAVAT

Klarna/Checkout

Klarna Checkout-palvelun avulla voit helposti,joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan Käytössäsi olevat vaihtoedot ovat Klarna lasku,Klarna tili,korttimaksut(Visa,Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP,Nordea,Danske Bank,Säästöpankki,S-pankki,Aktia) Käyttämällä Klarna Checkout-palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 11343 Stockholm) ehdot,jotka löydät kassalta. Maksamiseen liittyvissä kysymyksissä autamme mielellämme asiakaspalvelumme puh. 09-42599771 (ark. klo. 8.00 - 18.00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

REKLAMAATIO

Mikäli sinulle on toimitettu väärä tai viallinen tuote, ilmoita asiasta viivytyksettä asiakaspalveluumme, joko sähköpostitse asiakaspalveluun tai puhelimitse +35844 0524125 (voit myös lähettää tekstiviestin tai Whatsap)

Huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat toisinaan vaurioitua. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissasi heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota sen jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi toimenpiteistä.

MUUTA

Varastosta loppuneet tuotteet poistetaan nettikaupasta mahdollisimman pikaisesti. Jos jokin tilattu tuote on kuitenkin poikkeuksellisesti päässyt loppumaan, ilmoitamme siitä välittömästi. Emme ole velvollisia toimittamaan loppuunmyytyä mallia kuluttajalle.

Pidätämme myös oikeuden hintojen ja tilaus- ja toimitusehtojen muuttamiseen ilman ennakkoilmoitusta. Muutokset eivät kuitenkaan koske jo vahvistettuja tilauksia. Emme myöskään vastaa mahdollisista virheistä tuote- ja materiaalitiedoissa niiltä osin kuin ne perustuvat valmistajan meille toimittamiin tietoihin.

Erimielisyydet

Riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.


Verkkosivustollamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa evästeistä

Hyväksyn evästeiden käytön